Новини

Основні новини про локалізацію в Україні

Дмитро Олійник про публічні закупівлі в ЄС та локалізацію

Якими є умови тендерів у ЄС? Як можуть українські компанії вийти на цей ринок завдяки публічним закупівлям?

На ці питання відповів Дмитро Олійник, Голова Ради Федерації роботодавців України у програмі Тараса Загороднього «Знай наших».

Зокрема, він розповів про експеримент, який провели в Німеччині. Так, текстильна компанія хотіла виграти тендер баварського підрозділу Deutsche Bahn, але за певний час Уряд країни почав вимагати від учасників довідки на наявність робочих місць у Німеччині. Інакше вони не допускаються до участі.

Дмитро Олійник вважає, що саме так і повинна діяти держава, що дбає про власну економіку, саме тому він особисто є одним з розробників законопроекту про локалізацію.

«Усі реформатори, які розповідають про вільний ринок, нехай спробують поїхати до ЄС і продати там хоча б гвіздка, виробленого в Україні. А ми подивимось.

Неправильно, коли під час економічної кризи і скорочення робочих місць, Україна купує за кордоном електровози, катери, автобуси, трамваї, пожежні машини тощо. Усе те, що ми здатні виробляти самі.

Коли ми імпортуємо цю продукцію, ми закриваємо двері своїх підприємств.

Розумна державна політика – це захист свого виробника. І Україна має так робити», - переконаний Голова Ради ФРУ.

 


© 2021 Локалізація в Україні. Федерація роботодавців України. Усі права захищені. Сайт створено Dobreff Studio